10 Mart 2009 Salı

Problem Para Değil Kariyer...

Ligde arka arkaya aldığı galibiyetlerle şampiyonluk umutlarını tekrar yeşerten Fenerbahçe'de gözler cuma günü yapılacak iç transfer görüşmelerine çevrildi. Daha önce Alex, Roberto Carlos ve Deivid'in sözleşmelerini uzatan Sarı-Lacivertliler Lugano, Selçuk ve kaleci Volkan'la da anlaşarak fire vermek istemiyor.

Ligtv'nin haberine göre; Fenerbahçe yönetiminin Cuma günü üç futbolcunun menacerleriyle tekrar masaya oturacağı ve Selçuk ile kaleci Volkan için yeni bir teklif sunacağı ifade edildi.

Sarı-Lacivertlilerin iki futbolcuya yıllık 1 milyon 750 bin lira teklif edeceği iddia edilirken, Lugano'daki problemin parasal değil kariyer olduğu tekrarlandı.

Fenerbahçe yönetimiyle geçtiğimiz ay her konuda anlaşan ancak "Kariyerimi düşünüyorum. Avrupa'dan teklif gelirse, gitmek istiyorum" diyen Uruguaylı futbolcunun Cuma günkü görüşmede kesin kararını vereceği de ileri sürüldü.

1 yorum:

  1. Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.

    YanıtlaSil