9 Mart 2009 Pazartesi

Carlos'tan Gezer'e 'KAFADAN KONTAK' Hareketi

Kaleci Volkan'a kırmızı kart gösteren hakem Bünyamin Gezer, kendisine deli işareti yapan Carlos'u görmemezlikten geldi.

Carlos'tan Gezer'e 'kafadan kontak' hareketi

Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel'in kırmızı kart gördüğü pozisyon sonrası Roberto Carlos’un hakem Bünyamin Gezer’e yaptığı hareket geceye damgasını vurdu. Karttan sonra Volkan'ın yanına koşan Carlos yedek kulübesine hakem Gezer'i gösterim eliyle “deli”, kafadan kontak işareti yaptı.

Maç içinde de Tolunay Kafkas’a “Sakin ol” uyarısı yapan ve bu nedenle Kafkas’ın tepkisine hedef olan Carlos, olayla ilgili “O hocanın adını bile bilmiyorum.. Şampiyonluğa da oynamıyor.. Neden bu kadar sinirli, anlayamadım.. Sakin olması için uyarmaya çalıştım.. Ama bunu kabul etmedi.. Bizi izleyenlere iyi bir örnek oluşturduğunu sanmıyorum.. Bana niye kızdığını anlayamadım” yorumunu yaptı.. Kafkas bu tartışma için “Atom parçalamıyoruz, basit bir iş yapıyoruz. Herkes daha mütevazı olmalı" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder